xboxscene.org forums

Author Topic: Someone Would Have A Package Of Icons To Pass Me ...  (Read 638 times)

edjinfor

  • Archived User
  • Newbie
  • *
  • Posts: 21
Someone Would Have A Package Of Icons To Pass Me ...
« on: August 05, 2010, 04:48:00 PM »

Galera sou do Brasil e sou fã número 1 do xbox, aqui no nosso país o pessoal não curte muito este console como eu curto por isso eu estou aqui no FORUM porque queria personalizar minha dashboard, uso o XBMC porque na minha opinião, é a melhor dashboard que existe... Queria alguns ícones para personalizar meu console, é muito difícil encontra aqui por aqui já que tem bastante link a respeito no assunto, queria um pacote completo que tivesse ícones de (Emuladores, Games, Filmes etc...), aquele ícones de tamanho 145x145 eu não queria ficar igual um louco em tantas páginas a procura eu não falo inglês por isso vou usar um tradutor para que tente fazer com que vocês usuários do FORUM me entenda...

Desde já agradeço...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Guys I'm from Brazil and I'm number one fan of the Xbox here in our country the people do not enjoy it much as I enjoy this island so I'm here at the Forum because I wanted to customize my dashboard, I use XBMC because in my opinion, is the best dashboard that exists ... I would like some icons to customize my console, it is very difficult to find here here as it has enough link about the subject, wanted a complete package that had icons (Emulators, Games, Movies etc. ...), that size icons 145x145 I do not want to be like a fool in so many pages to search I do not speak English so I use a translator to try to make you understand me users FORUM ...

I thank you ...
Logged